Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Suomalainen mies ei puhu

Samojen asioiden kanssa täällä pähkitään. Täällä mies on myös sitä touhutyyppiä, purkaa ajatuksensa työhön tai johonkin puuhasteluun. Kerron kyllä jos mieltäni joku asia painaa tai hän huomaa minusta, että joku mietityttää. Mutta kovin pitkää ja syvällistä keskustelua en saa aikaiseksi. Hän ei halua vatvoa asioita etukäteen eikä murehtia. Siis hyvin tyypillinen mies. Välillä olen hänestäkin huolissaan, kun ei kenellekään puhu. Minä käyn psyk.hoitajan kanssa juttelemassa, tapaamiset on vaan niin harvoin. Kaipaisin useammin.

Minulla myös mies läheisin ihminen, jolle tuntuisi luontevimmalta puhua. Omia ystäviä ei viitsi aina vaivata ja jokaisella on omatkin murheensa ja kiireensä. Kaipaisin kyllä enemmän juttelua tyttöjen kesken. Onneksi on tämä paikka missä purkaa mieltään. Ja mikä parasta, kaikki takuulla ymmärtävät.. :))

Koitetaan jaksaa kuitenkin. Ja tsemppiä sinulle kontrolliin!

mimi
mimi | 20.5.2007 klo 21:15:18