Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Raskaus/Adoptio syövän jälkeen
Aggressiivinen rintasyöpä todettiin 1998, hoidot kaikilla mausteilla, sytot, säteet, Zoladexit, Tamofenit. Toisen munasarjan poisto dermoidikasvaimen takia. 2003 jätin Tamoxifenin ja Zoladexin. 2004 keinotekoisten vaihdevuosien jälkeen raskaus. 2004 keväällä viiltäviä kipuja selässä. syksyllä 2004 vuodepotilaaksi (vaipoissa 2kk). Sanottiin, että lapsi abortoitava, koska syöpä katkaissut selkärangan ja levinnyt laajalle. Ennuste hyvin huono. En antanut lasta, sanoin toimivani elatusalustana, niin kauan kuin henki pihisee, koska mitä syytä olisi ollut elää abortin jälkeen? vauva leikkauksella reilu 32-viikolla. Ennen sitä järjettömiä kipuja sairaala-aikana. Vauva keskolaan, minulle hoitokoktail kevättalvella 2005. Opettelin kävelemään taas. Syksyllä 2005 syöpä eteni jälleen. Sain ulkomailla kokeellista luonnollista hoitoa, joka alkoi tehota. Nyt muksu terve 3-vuotias ja itse olen terve (?) urheilen ja käyn töissä... Ihanaa! Hyvinkin siis voi käydä! Tsemppiä kaikille, etenkin äideille, rohkeille ja sitkeille!!!- Re: Raskaus/Adoptio syövän jälkeenKirsikka
- Re: Raskaus/Adoptio syövän jälkeenKisuliini