Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Raskaus/Adoptio syövän jälkeen
hei!sama taalla - olen juuri lopettanut 2 vuoden Zoladex kuurin ja Tamoxifenia pitaisi viela syoda se 3 vuotta.
miten sinulla - onko tarkoitus etta jatkat zoladexia pitempaan kun 2 vuotta?
aikanaan kun laakarin kanssa tasta puhuin sanoi etta molempia pitaa ottaa vahintaan se 2 vuotta, ja sen jalkeen voi ruveta harkitsemaan lapsia. Nyt kuitenkin kun olen taas ottanut asian puheeksi eivat mielellaan ihan viela halauaisi etta lopettaisin tamoxifenin.
nyt olen ensimmaista kuukautta ilman Zoladexia ja epatoivoisesti odotan kierron palautumista - viela ei mitaan. peukkuja pidan etta kaikki palautuisi ennalleen. tamoxifenia jatkan edelleen.
laakarit sanovat etta on oltava puoli vuotta ilman tamoxifenia ja sitten vasta voi ruveta yrittamaan. joten suunniteltava on mita tekee ja milloin.
en tieda minkalaiset mahdollisuudet meilla zoladexin kayttajilla on paatya takaisin "normaaliin" ja miten se mahdollisesti vaikuttaa hedelmallisyyteen pitkassa juoksussa.
tosin kaikki laakarit ovat sita mielta etta kaiken pitaisi palautua ennalleen... saas nahda.
hankalia kysymyksia ja yllattavan vahan meita zoladexin kayttajia tuntuu olevan.
kaikki kokemukset ovat tervetulleita.
tsemppia.
- Re: Raskaus/Adoptio syövän jälkeenstars68
- Re: Raskaus/Adoptio syövän jälkeenKisuliini