Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onko joukossa SOAD-lääketutkimukseen osallistujia - kokemuksia?
Hei Ailakki,Olen kyseisessä tutkimuksessa mukana ja minut on arvottu pitkään ryhmään.
Tutkimus on alkanut Helsingin Syöpätautien klinikalla Dosentti Petri Bonon johdolla tammikuussa-08 ja Helsingissä osallistujia on vasta noin parikymmentä.
Tähän mennessä hyvää on ollut se, että minun on hoitanut vain tutkijalääkärini ja asioihin on hyvin perehtynyt myös tutkimushoitajani. Olen juuri saanut viimeisen
Syto-hoitoni ja kesäkuun alkaessa aloitan Herceptin lääkityksen uudelleen pidemmän kaavan mukaisesti, joten siitä en vielä osaa sinulle kommentoida mitään. Olen ymmärtänyt, että 9 viikon Herceptin hoito ei käytännössä tee muutoksia sydämen pumppausvoimaan, mutta riski kasvaa juuri tässä pitkässä Herceptin lääkityksessä. Tämä on mietityttänyt minua kovasti ja olen punninnut hyödyt ja haitat ja sen mukaisesti olen ottanut riskini.
t.Koo
- Re: Onko joukossa SOAD-lääketutkimukseen osallistujia - kokemuksia?Koo