Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ekasta hoidosta reilu viikko..
Olin tänään tokassa Taxoteressa. Mulla on ollut haavaa varten Kefexin -kuuri juuri ennen ekaa hoitoa. Haava ei ole kokonaan kiinni vieläkään, mutta jo parempi. Siihen tuli ehkä(?) joku tulehdus, ja olen hypännyt haavahoitajalla.Leikkaus oli jo 03.11. Keskelle tuli paksu rupi, joka otettiin pois 04.12. Eka hoidosta ei tullut mitään kamalia vaikutuksia, mutta veto oli pois n. viikon, väsytti kauheesti. Kurkku oli vähän kipeä,ja nytkin jo vähän karvastelee..kieli oli pari päivää valkoisen katteen peitossa, ja makuaisti muuttui. Ruokaa söin ihan tavallisesti, pahaa oloa ei ollut.Ruuansulatus oli sekaisin, ensin kovalla, sitten toisinpäin.Ei kuiteskaan mitään vesiripulia.Viikon päästä alkoi helpottaa. Tokalla viikolla tehtiin 2 pvän retki Hesaan. Oltiin 1 yö, matkat 3 tuntia suunta ja vähän kävelyä Ikeassa. Kyllä väsytti! Kotona ulkoilen paljon, ja olen mielestäni hyväkuntoinen. Tänään kuulin, että veriarvot oli hyvät, valkosoluarvokin reilusti noussut, ja muutkin.Jotain luu- tai lihaskipujakin mulla oli muutama päivä.Tokan viikon jälkeen yhtäkkiä alkoi tukka lähteä. Aika nopeasti hiuksia oli joka puolella, vaikka lyhyet.Eilen parturoitiin sitten pää ja peruukki.Jännitin sitä ihan kauheesti, mutta kävin eilen kirjastossa ja kaupassa. Kotona olin huivi päässä. Eikä se ollut lainkaan kamalaa.Aamulla lähdin jotenkin huojentuneena tiputukseen, kun tiesin mitä tulee.Kyllä peruukkiin tottuu, nytkin se on päässäni. Tässä on jo moneen tottunut, kun yhtäkkiä tähän terve ihminen tempaistiin! Tsemppiä sulle ja tässä odottelen meneekö samaa rataa kuin eka taxo.- Re: Ekasta hoidosta reilu viikko..vuosi54