Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Ekasta hoidosta reilu viikko..
Hei vaan,nyt on jo kuume laskenut ja olen päässyt ulkoilemaankin. Ekan hoidon jälkeen nukuin tosi huonosti viikon verran, en viitsisi pyytää lääkäriltä unilääkkeitä kun tässä muutenkin joutuu näitä lääkkeitä ottamaan, mutta vähät yö unet ei haittaa kun olen koko hoitojakson sairaslomalla. . Nyt on olo lähes tulkoon normaali, väsymyskään ei enää vaivaa.
Tukka on alkanut myös lähtemään, kävin leikkauttamassa sen jo etkäteen aika lyhyeksi, niin on helpompi sitten ajella pois. Peruukki on jo valmiiksi hankittu ja kasa huiveja sekä pipoja, eiköhän siihen kajuunkin sitten totu, kun tietää mistä se johtuu ja on vain väliaikainen juttu.
Tärkeintä tietysti on parantua ja voida mahdolliseimman hyvin hoitojakson aikana.
Mulla on ensi viikolla tiistaina toka Taxo-hoito, yritän tällä viikolla ulkoilla mahdollisimman paljon ja hoidella asioita, niin voin sitten hoidon jälkeen rauhassa lepäillä ja toipua.
Kaikkea hyvää ja tsemppiä meille kaikille ;=)
Kaijuli
- Re: Ekasta hoidosta reilu viikko..Kaijuli