Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Käytännön vinkkejä ruokailuun ja juomiin styto-hoidon jälkeen

Minulla taxoista ei tullut pahoinvointia joten eväät olivat hiukan toiset kuin Cefin kanssa. Taxojen kanssa suu oli aina rikki, joten kermat ja öljyt maistuivat. Ceffin aikaan ruokailu muuttui ongelmallisemmaksi. Kaikki makea ällötti.

Huomasin, että se mitä etukäteen suunnittelin syöväni ei sitten mennytkään alas tai kyllästyin jos söin kahtena päivänä samaa ruokaa tai jos tavara oli seissyt vähänkin liian kauan kaapissa niin ei käynyt. Kylmiä viileitä ruokia esim. kana ja lohisalaattia söin aika paljon.

Marjat ovat olleet koko ajan ykkösjuttu, etenkin tyrjejä, myös mehuna olen juonut. Laitan niitä aamulla pakasteesta säilykehedelmäcoctailin sekaan sulamaan ja syön pitkin päivää. Laktofilus tuotteita mehuja ja piimää olen käyttänyt koko ajan koska maha on jo muutenkin sekaisin. Luumuilla ja olen yrittänyt auttaa kovilla olevaa vatsaani.

Jääkaappiin muitakin coctailpaloja esim lohileipiä ja viinirypäleitä valmiiksi, koska olin joskus yöllä niin heikossa kunnossa etten ois jaksanu tehdä mitään.
Aamupalaksi söin kananmunan, hyvä proteiinin lähde. Vihreää teetä juon nykyisin paljon ja huomasin että sitä voi juoda myös kylmänä ja sekoitan sitä granaattiomenamehuun.
tullis | 30.10.2011 klo 20:16:12