Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Alamäki

Moikkis!
Mulle iski totaalinen "heikkous" ja alakulo töihin paluun jälkeen. Palasin töihin maaliskuun alussa.
Pyynnöistäni huolimatta, töissä ei suostuttu/ annettu minulle kevyempää töihin paluuta 8kk sairasloman jälkeen, joka edelleen ihmetyttää minua.
Lievä masennus iski sitten ja huomasin olevani todella väsynyt sekä itkuherkkä. Nyt olen sairaslomalla sen takia.
Jotenkin koko syöpähoitojen ajan olin positiivinen ja porskutin eteenpäin hyvällä "draivilla" ja nyt tuli seinä vastaan.
Niinhän sitä sanotaan jossain, että hoitojen ajan sitä keskittyy niitten jaksamiseen ja sitten kun on "terve", niin alkaa vasta henkisellä tasolla oikeasti käymään läpi sairauttaan. Ja näinhän se varmasti meneekin.

Minulle ei ikinä suoranaisesti tarjottu keskusteluapua syöpäosaston kautta ja vasta nyt hakeuduin kuukausi sitten keskustelemaan ammattilaisen kanssa. Hieman on helpottanut, kun saa käydä asioita läpi keskustelemalla. Nyt mennään päivä kerrallaan mökötyksestä auringonpaisteesta nauttimiseen. Eipä ole kiire minnekään.

En olisi ikinä myöskään uskonut,että tällainen stoppi tulee vielä henkisestikin sairastumisen jälkeen. Olen aina pitänyt itseäni ns. henkisesti vahvana. Kaippa sitten joskus ne vahvatkin hieman kaatuvat :)

"Eteenpäin mennään, sano mummo mudassa"
Onni-Oikea | 9.5.2010 klo 11:55:47