Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Kyllästyin peruukkiin

Suomeen tuli kesä ja minä kyllästyin peruukkiin. Se hiosti ja päänahkaa kutitti, joten päätin luopua siitä. Tilalle otin huivin ja alennusmyynnistä ostin lipallisen lakin.

Turuilla ja toreilla liikkuminen onnistui vielä hyvin, mutta kun palasin kotiin - ei se nyt niin helppoa ollutkaan! Asun rivarissa, joten naapureita on kummallakin puolella.

Eräänä päivänä kuitenkin menin pihalleni tällä kesätukalla - en muistanut laittaa päähinettä päähäni. Ja naapurini alkoi jutustella kanssani aidan toiselta puolelta. En edes muistanut ettei mulla ole sitä lippistä tai peruukkia päässäni, eikä se häntäkään näyttänyt yhtään häiritsevän. Vasta sisälle tullessani huomasin, että "kappas vaan, olinkin ulkona ihan kaljuna".

Nyt taidan olla ihan omana itsenäni jatkossa. Lippis tulee olemaan vaan aurinkosuojana, muuten olen se joka olen (vaikkei se nyt niin helppoa olekkaan, miltä sen tällä kirjoituksella annan ymmärtää ;)
Tarutar | 26.6.2009 klo 21:58:31