Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: EkaTaxotere ja Herceptin takana
Hei!Sytohoidot nyt läpikäyneenä haluaisin lohduttaa sinua: Vaikka jokainen reagoi omalla tavallaan hoitoihin, uskaltaisin väittää, että enemmistöllä (mitä nyt on tullut muittenkin kokemuksia luettua...)hoitovälien kolme viikkoa menevät seuraavasti: hoitoa seuraavaan viikkoon ei kannata suunnitella mitään järin älyllistä, ihmispaljouden keskellä tapahtuvaa toimintaa.Itse en esimerkiksi voinut ajaa autoa, koska olo oli kuin humalaisella...MUTTA ne kaksi viikkoa ennen seuraavaa hoitoa ovat melko lailla normaalit. Mulle lääkäri kyllä sanoi, että mitä pitemmälle sytohoidot etenevät, sitä väsyneemmäksi olo saattaa muuttua. Hän myös sanoi, että moni on parin viim. hoidon kohdalla väsyneitä ei niinkään fyysisesti mut psyykkisesti (eli eivät oikein enää jaksais hoitoja...). Minulle kävi jotakuinkin näin. Toipuminen koko hoitojaksosta on varmasti kovin yksilöllistä.
Hoidot käyt läpi loppupelissä hyvin nopeasti ja jälkikäteen tajuat, että
niin se vain meni...Älä pelkää väsymyksen tunnetta. Se on normaalia ja kuuluu asiaan. Sytohoitojen aikana kenenkään ei tarvitse olla huippusankaritar (ei kyllä muutenkaan...)!Iloa ja valoa sinulle!
- Taxotere ja Herceptin alkaaJohanna65
- Re: Taxotere ja Herceptin alkaaJohanna65
- EkaTaxotere ja Herceptin takanaJohanna65
- EkaTaxotere ja Herceptin takanaJohanna65
- Re: Eka Taxotere ja Herceptin takanaJohanna65
- Re: EkaTaxotere ja Herceptin takanaJohanna65
- Re: EkaTaxotere ja Herceptin takanaKatjuliini
- Re: EkaTaxotere ja Herceptin takanaSilkki