Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

tietynlainen ammattitaidottomuus...

Tervehdys,

Ajattelin, että kirjoitan vasta, kun olen saanut ensimmäiset taxot, mutta toisin kävi.
Koska metari oli valloittanut kainaloni ja koko höskä tyhjennettiin, niin sainpahan osakseni tietokonetomografian. Kirjoitinkin tästä toisella aiheella. Kävin Helsingin Kirrassa ja siellä hoitsu joutui suorastaan paniikkiin kun sai tietää, että suoneni ovat "haasteellisia" eli syvällä, iho tiukka ja jne. Pisti kehräsluun viereen ja eikun pumppaus suoneen varjoainetta, no suonen puhkeaminenhan siinä tuli ja varjoaineet ihon alle. Kutsui paikalle anestesialekurin, joka pisti neulan uuteen paikkaan niin ettei edes tuntunut ja varjoaineet meni sisään ilman vaikeuksia. Lekuri oli hieman "käärmeissään" hoitsulle ettei ollut osannut hoitaa asiaansa. Ja mun mielestä ihan syystä. Hoitsu selitti ja selitti... Käteni turposi limpun kokoiseksi kyynärpäästä sormien päähän asti jo Kirralla ja hoitsu totesi, no tuo häipyy parin päivän päästä! Voihan nenä on liian lievä sanonta mitä tunsin ja hetken ajattelin tosi "ystävällisiä ajatuksia" tästä henkilöstä, sillä anteeksi ei tullu "mokasta" tai sanonko ammattitaidottomuudesta. Ihan totta.
Tänään olin Meikussa gammakuvauksessa ja päivittelivät käteni turvotusta sekä hoitajaa Kirralla ja pyysivät lekurin katsomaan käteäni, sillä eivät oikein löytäneet suonta mihin pistää radioaktiivista ainetta gammakuvausta varten...Mutta loppu hyvin kaikki hyvin.

Nyt sitten matkalle Kreikkaan maanantaina ja sen jälkeen hoidot keskiviikkona 15.8. matkan jälkeen. Soittivat osastolta ja toivottivat hyvää matkaa ja pyysivät koko taudin unohtamista ja kertoivat vielä, että tuo Kirran kokemus ei toistu heillä, sen verran osaavat asiansa... Tuli hyvä mieli ja tottakai kyyneleet silmiin kun joku ajatteli...

Lekuri kertoo sitten tiistaina 14.8. kaikkien kuvausten tulokset.

Toivottavasti ette te muut törmää vastaavanlaisiin suheloimmeisiin! Ja jos näin käy, osaatte pitää puolenne ;-)

Ihanaa lämmintä viikonloppua,

Usva
usva | 3.8.2007 klo 17:08:44