Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: B-trombosyytit korkealla?

Heippa Karhutar,
kiitos kovasti, helpotti! Mulla on ollut suun kanssa ongelmia, ei muuta. Vatsa toimii ihan normaalisti eikä muutakaan vaivaa ole ollut. Nyt kun on neljäs päivä kolmannesta taxosta alkaa taas suu vaivaamaan, vaikka ahkerasti purskuttelen, pesen hampaita ja imeskelen jäitä sekä syön happamia karpaloita, ei vaan auta! No onneksi tää menee ohi viikossa. Mulla on aika korkea hemoglobiini, hoitojen alussa oli 145 ja nyt viimeksi 137. mullehan tota neulastaa ei oo annettu ollenkaan kun en sitä tarvii. Tiedätkö muuten, onko mitään liitännäishoitoja tulossa jos on myös Her2-negatiivinen, muutenkin negatiivisen syövän osalta? Ilmeisesti ei. Pitäsköhän mun otattaa pois hormonikierukka vaikka onkin negatiivinen rintasyöpä? Olen kuullut, että voi muuttua joskus myös positiiviseksi jos esim. uusii.
T:Kisuliini
Kisuliini | 23.11.2007 klo 13:10:29