Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: B-trombosyytit korkealla?
Hei Karhutar,ei tietääkseni etsitty, koska lähisuvussa ei ole ollut rintasyöpää eikä muutakaan syöpää, johtuisko siitä. Eikös tuo geeni ole nimenomaan jotenkin liitoksissa periytyvyyteen? Täytyykin ens viikolla kysyä onkologilta tuosta, kun mulla on eka aika sille vasta nyt.
Tosta ruokavaliosta oon lukenu kanssa ja omasta mielestäni syönkin juuri noin. Paljon vihanneksia, hedelmiä, marjoja, kokojyvä tuotteita ja erittäin vähän rasvaa sekä makeita. En myöskään syö juurikaan punaista lihaa, ihan silloin tällöin vaan olen kalan ystävä. Kesäisin meidän miehet kalastaa paljon ja syömme, ahventa, lohta sekä taimenta ihan itse pyydettyä, ei ole tarvinnut kaupan kassilohta syödä.
Pitäsköhän vähän ruveta elintapojaan huonontamaan, josko olenkin syönyt tähän asti liiankin terveellisesti?
Olen myös kova liikkumaan, pyrin nytkin sytojen aikana, lenkkeilemään sellaiset 40km viikossa, joten fysiikka on kyllä kestänyt hyvin nää myrkyt tähän asti, saa sitten jatkossa nähdä kuis mummon käy! Pistin muuten pullataikinan nousemaan ja aattelin paistaa korvapuusteja ja mustikkapiirakkaa perheelle viikonlopuksi.
T:Kisuliini
- B-trombosyytit korkealla?Kisuliini
- Re: B-trombosyytit korkealla?Karhutar
- Re: B-trombosyytit korkealla?Kisuliini
- Re: B-trombosyytit korkealla?Kisuliini