Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Trakelektomia ja kohdunkaulan syöpä?
Kiitos vastauksestasi! Kiva tietää, että jollekin on tämä tehty ja kaikki on mennyt hyvin. :)Päätös tulee olemaan vaikea ja huomenna se pitää tehdä. Itsellä on kuolemanpelkoa aiheuttanut se, että toukokuusta lähtien kaikissa tehdyissä tutkimuksissa on aina löytynyt astetta pahempi muutos tai niin kuin viimeksi löytyi vasta tuo adenokarsinooma, kun tähän asti on löydetty vain levyepiteelikarsinooma. Epätietoisuus on hyvin kuluttavaa, kun ei oikeasti tiedä kuinka vakavassa tilanteessa tässä nyt ollaan.
Olen paljon viikon aikana miettinyt kohdunpoistoa ja valmis sen olen tekemään, jos se vaikuttaa parhaimmalta hoidolta mun tilanteessani. Osaltaan stressiä on myös aiheuttanut se, että jos mun täytyy 'itse' tehdä päätös siitä, että säästetäänkö kohtu. En haluaisi kuitenkaan lähteä leikkimään terveyteni kustannuksella.
No, uskon että me kuitenkin oikeaan päätökseen päädymme.
- Re: Trakelektomia ja kohdunkaulan syöpä?Elämä kantaa
- Re: Trakelektomia ja kohdunkaulan syöpä?eukrasia