Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Kylmähattuhoito ja hiustenlähtö
minä olen sanut kevät talvella taxot ja CEFit.käytin kylmähattua eikä hiukset lähteneet toki harvenivat reilusti ja leikkautin sen lyhyeksi nyt jo sänkeä pukkaa hiuksen juuressa. kyllä mullekin sanottiin että eka viikolla hoidon jälkeen ei saisi pestä hiuksia ja kun pesee niin käytettävä niin kylmää vettä kuin pystyy. samoin saunassa on oltava kylmä pyyhe päässä.itse laitoin pyyhkeen sisään vielä lunta. en käyttänyt koko aikana fööniä enkä muotoilu tuotteita sillä halusin säilyttää blondi hiukseni koska olen lukenut että hiusten väri muuttuu jos kaikki lähtee,tietysti se on tässä tilanteessa pikku juttu.CEF on kyllä kovempi hoito mutta täytyy vain varata pahoivointilääkkeet niin minäkin selvisin oksentamatta.heikoksihan se muutamaksi päiväksi vetää.nyt minulla vielä herceptiini hoitoja jäljellä ja 5v FEMAR.- Re: Kylmähattuhoito ja hiustenlähtöHelena1961
- Re: Kylmähattuhoito ja hiustenlähtötaistelu-62
- Re: Kylmähattuhoito ja hiustenlähtöcarpe diem!
- Re: Kylmähattuhoito ja hiustenlähtöcarpe diem!
- CEF ja laakitysKristaemilia
- Re: CEF ja laakitysAnskuli
- Re: CEF ja laakitysKristaemilia
- Re: CEF ja laakitysritu51v
- Re: Kylmähattuhoito ja hiustenlähtöHelena1961
- Re: Kylmähattuhoito ja hiustenlähtösantorini
- Re: Kylmähattuhoito ja hiustenlähtöMaatuska82
- Re: Kylmähattuhoito ja hiustenlähtötaistelu-62
- Re: Kylmähattuhoito ja hiustenlähtöUntuvikko