Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Sittenkin korjausleikkaukseen??

Tervehdys pitkästä aikaa. Minun rinnanpoistostani on n. 2,5 vuotta. Silloin ajattelin, että ei ikinä ylimääräiseen leikkaukseen vapaaehtoisesti. Minulle jäi kuitenkin ikävä pussukka kainaloon, jonka poistoa toivoin. Plastiikkakirurgi ehdotti yllättäen LD-kielekeleikkausta. Ja kun tervettä riippurintaakin kohotettaisiin, aloin kiinnostua. Nyt sitten soudan ja huopaan mielessäni. Alustavasti sovimme leikkaussuunnitelma-ajan maaliskuun loppuun, ja leikkaukseen pääsisin huhtikuussa. Terveen rinnan kaunistus olisi n. puolen vuoden päästä. Iso leikkaus mietityttää, vaikka haluaisinkin lopputuloksen. Onko kenelläkään tuoreita kokemuksia vastaavista operaatioista? Olen 55 v. Pelkästään kosmeettisista syistä en lähtisi leikkaukseen. Nykyinen tilanne rajoittaa kuitenkin elämääni. En ole käynyt uimahallilla tai -rannalla yksirintaisena.
lillukka | 2.3.2009 klo 16:49:52