Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: airo putos....

Hei äityliini,

Oletko kokeillut Bepanthen-tablettien imeskelyä? Niillä voi ainakin nopeuttaa nielun ja suun limakalvojen paranemista hoitojen välillä. Näin flunssa-aikana olen myös purskutellut nielua Betadine-suuvedellä, koska se tappaa bakteereja, viruksia ja hiivasieniä.

Mutta eiköhän tämä riitä niksologiasta tältä erää:) Olet nyt joutunut tavallista kovammalle hevoskuurille, huomaan, ja ymmärrän että haluat siivota nyt kun voimia on vielä jäljellä. Ei sitten tarvitse rehkiä joulun alla itseään puhki. Minulle pahin väsymyksen paikka osui taxojen ja cef:n väliin, mutta sen jälkeen olen taas jaksanut touhuta kotonakin ihan hyvin, ja vaihteeksi täälläkin on melko inhimillisen näköistä. Olisko asiaan vaikuttanut sekin, että lopetin kylillä ramppaamisen, koska syysloman jälkeen aloin ottaa myös tämän flunssavaaran ihan todesta.

Toivotaan, että pöpöt pysyvät Sinusta loitolla, vaikka kyllä ne vissiin teilläkin kannetaan suoraan kotiin...

T. Karhutar
Karhutar | 28.11.2007 klo 12:17:20