Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: airo putos....
Huomenta!Ikävää, että sinullakin on ongelmia tämän soutamisen kanssa.Yritetäänpä yhdessä soutaa tuonne ensi kesään tai minun kohdallani varmaan ensi syksyyn. Sairaslomani on alustavasti ensi vuoden elokuun loppuun,josta viimeinen kuukausi toipumislomaa. Mutta saattaahan tuo muuttuakkin.
Minä en saanut kunnolla airoja vielä käteenikään,kun ne jo tipahtivat. Voisi sanoa,että nyt kauhotaan käsin ja yritän noukkia niitä airoja,jotta pääsisin taas kunnolla soutamaan.Minulla nyt seitsemän viikkoa leikkauksesta. Lopullista patologin lausuntoa ei ole,HER2- ja hormonitekijät puuttuvat,koska selvitys teknisesti epäonnistunut. Nyt ei tietoa,koska vastaus tulee. Tämä kyllä ahdistaa. Minulla alkuperäisen suunnitelman mukaan hoitoina 3Xtaxo+mahdolisesti 9XHerceptin +3xCEF+ 25krt säteet päälle. Nyt en kyllä ymmärrä,mihin väliin tuo mahdollinen Herceptin tulee, tästä viivytyksestä johtuen ja huonontaako hoidon lopputulosta,kun sitä ei nyt voida vielä aloittaa? Odottelen toiveikkaana joka päivä ,että soitto tulisi vastauksesta ja tietoa,miten jatketaan?
Millainen tuo sinun hoitopakettisi nyt suunnitelman mukaan kokonaisuudessa on?
Minulla on ensimmäinen taxo takana . Olotila oli surkein 4- 6 päivä taxon jälkeen,kuitenkaan ei niin paha kuin odotin. Lapsilla oli haukaa,kun pää täydessä höyryssä puhuin jotain ja sanat takkuili ja tuli hassuja virheitä.Kaulallani on edelleen outoja kiputuntemuksia, nielun viljely tehtiin, ei pöpöä. Toivon,että on kysymys viruksesta. Niitä kyllä meillä täällä on pyörinyt, vatsaflunssa nuorimmallakin. Juttelen kuitenkin asiasta ensi viikolla onkologille,kun menen toiseen taxoon.
Täälläpäin on tänään ihana selkeä pakkasilma,joten täytyypä lähteä hapettamaan noita soluja.
Joten otetaanpa airoista jälleen kiinni ja vetoja.
T: tinttinen
- airo putos....äityliini
- Re: airo putos....Lotteliini
- Re: airo putos....tinttinen
- Re: airo putos....äityliini
- Re: airo putos....ellinoora
- Re: airo putos....Karhutar