Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Jäähyväiset kaikille

Heippa Marke!
Todella tuo otsikko pelästytti, että mitä nyt vielä, kaiken sen jälkeen, mitä jouduit viime vuonna kokemaan!Aivan ihana kuulla näin ihania uutisia, olet kääntämässä ison sivun elämässäsi ja olet tosi rohkea jättäessäsi kaiken entisen taaksesi. Eipä tuohon kaikki pysty.
Nauti elämästä ja kaikesta siitä, mitä se sinulle nyt tarjoaa, olet sen kaiken ansainnut. Olen tosi onnellinen rohkeudestasi.

Minulla tällä hetkellä kaikki myös hyvin, unta saan 7-8 tuntia yössä,tosin Triptylin avulla, töissä jaksan hyvin,maaliskuussa käynnistyy rekonstruksio suunnitelma, leikkaus on varmaan huhtikuun lopulla. Jos näin saan jatkaa elämääni, olen tosi tyytyväinen. Hoidot ovat jääneet paksun sumupilven taakse. Niitä ei enää halua muistella.Katselin viime viikolla vuoden vanhoja Thaimaan kuvia, ne kuvat, joissa näin itsene halusin siirtää nopeasti eteenpäin, koska niissä näkyi vielä niin paljon sairauden merkkejä.
Ollaan tyytyväisiä tähän hetkeen. Terveisin Gugi
gugi53 | 27.1.2013 klo 17:36:56