Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Jäähyväiset kaikille

Hei!

Ensinnäkin,Marke,oikein paljon onnea hoitojen loppumisesta :) Olet mennyt rankan kokemuksen läpi ja niinpä se ilo pikkuhiljaa palaa. Aika pian uudet asiat valtaavat mielen. Esim. että onpa mulla käkkärät hiukset.

Ja sinulle Kuurankukka: Nyt kaikki usko ja myönteiset ajatukset peliin, että työpaikka löytyy. Oletko lukenut Rhonda Byrnen kirjoja? Jos et,niin kannattaa.
Minä olin vuosi sitten tilanteessa,jossa hoidot oli loppuneet, avioliitto oli ohi, työpaikka katosi ja jouduin muuttamaan toiseen kaupunkiin ilman työtä, ilman ketään. Ilmoittauduin vuokratyöfirmaan ja pikkuhiljaa niitä töitä alkoi löytyä. Nyt olen työssä,jossa olen ollut viime keväästä saakka.

Usein olen ollut surullinen kaiken tapahtuneen jälkeen mutta olen myös yrittänyt miettiä, minkälaisia ajatuksia lähetän ilmoille.

Toivotan teille molemmille ihanaa elämää!!!

peppipitkätossu
peppipitkätossu | 28.1.2013 klo 17:48:13