Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Sairausloman pituus
Älä turhaan huolestu työterveyslääkärin kannanotosta. Onkologi katsoo työkuntosi ja työterveyslääkäri ottaa kantaa, mitkä ovat mahdollisuutesi jatkaa entisessä työssä sairasloman jälkeen. Eli ihan eri asiaa katsovat. Minulla meni heittämällä, sanoi vain, että eihän tässä ole selvästikään kysymys siitä, etteikö työssä vain haluttaisi olla, vaan ihan oikeasta syystä. Itse kuitenkin täällä tuskastun sairasloman takia, joka määrättiin, koska sain neutropenisen infektion toisen docen jälkeen. Varmaan ihan paikallaan, mutta ei mitenkään minulle sopiva vaihtoehto. Mutta ota sairaslomaa ihan oman kuntosi mukaan vaan, ihan oikeasti sairaita tässä ollaan ja sytot saavat kunnon laskemaan ihan yllättävän alas! Tsemppiä sinulle hoitoihisi. Itse odotan enää säteiden alkamista kolmen viikon päästä. no, tämäkin aika menee ohitse!- Sairausloman pituusHelena S
- Re: Sairausloman pituusäiti70
- Re: Sairausloman pituusthegirl
- Re: Sairausloman pituustoimasan
- Re: Sairausloman pituusmarijamari
- Re: Sairausloman pituusOMG
- Re: Sairausloman pituus"TRI-atloonari"
- Re: Sairausloman pituusHelena S
- Re: Sairausloman pituushoit-su