Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Sairausloman pituus

Komppaan Äiti70:ä. Älä todellakaan huolehdi <3, varmasti saat tarvitsemasi pituisen SL:n tavalla tai toisella.

Itse lähetin kopion B-lausunnosta työterveyshuoltoon. Soitin työterveyshoitajalle, joka keskusteli asian työterveyslääkärin kanssa, jota en ollut koskaan edes tavannut. (tthuoltoakin olen käyttänyt vain kolme neljä X 20v aikana ) TT-lääkäri "hoiti homman himaan" näkemättä ja keskustelematta kanssani. Kiitos heille molemmille, sain toipua rauhassa hoidosta eikä tarvinnut tuhlata ainuttakaan oireetonta päivää tähän "90-pv:n" lääkärireissuun.

Sytostaattihoitoni 6 x doke (+herseptin) sain päätökseen tänään. Alun "ahdistavan ambivalenttisen pysäyttävän pyörremyrsky-vaiheen" jälkeen todellakin helpotti, kun sytot alkoivat. Yritin elää hoidon kerrallaan. Se toimi minun kohdallani paremmin kuin hyvin. Päivä kerrallaan, ja vahvasti arjessa, aina kun mahdollista. "Asenteesta" on paljon apua. Tähän 18 viikon sytoputkeen mahtui kohdallani vain muutama helvetillinen päivä. Jo nyt tuntuu että ne ovat jääneet vahvasti hyvien päivien varjoon!

Haluan jakaa sinulle uskoa ja luottamusta tulevaan, asiat kyllä järjestyvät,tavalla tai toisella. Vertaistuen olen itse kokenut korvaamattomaksi, tärkeäksi tueksi tällä toisella syöpämatkallani.

Aurinkoista kevättä ja ongelmatonta hoitoputkea sinullekin :)!

"TRI-atloonari" | 7.5.2013 klo 20:24:25