Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Onko kokemuksia CEF hoidosta ?
Sain kolmannen ja viimeisen CEF-hoitoni neljä päivää sitten. Aivan kuten taxoteren jälkeen, alku menee kortisonihuumassa (olettaen että kaikille tulee CEFin kanssa kortisonia). Mielestäni CEF on siinä mielessä erilainen, että se väsyttää enemmän. Samoin kuvotusta ja ruoka-aineinhotuksia tulee, joskaan ei niin paljon makumuutoksia. Kaikenlaisia mielitekoja on ollut, osa niistä on muuttunut vastenmielisiksi.Taxoteren oireet olivat itselläni jotenkin epämääräisempiä, joka paikan kipuja ja mielialan laskua. Sain eka kerrasta sairaalahoitoon johtaneen infektionkin, minkä jälkeen olen pistellyt Neulastaa. CEFissä ei mieliala ole laskenut, toki pahoinvointilääkitys on tuonut mukanaan ummetusta ja väsymys on ollut lamaavampaa kerta kerralta. Paino minulla on noussut useita kiloja sytostaattien aikana, osin siitä että syön paljon ja osin siitä, etten jaksa liikkua yhtä paljon kuin ennen.
Helpolla en ole kummastakaan päässyt, tosin vaikeimpia ovat olleet eka ja kolmas taxo sekä tämä viimeinen CEF. Muut ovat menneet enempi "sivussa". Voi olla, että olen nyt malttamaton toipumaan tästä viimeisestä, mieli on fysiikkaa virkeämpi.
Ole luottavaisin mielin, kyllä sinä näistäkin selviät! Kevät on kyllä ihana, tulin juuri ulkolenkiltä, monta päivää on sisällä mennytkin.
- Re: Onko kokemuksia CEF hoidosta ?Santruzka
- Re: Onko kokemuksia CEF hoidosta ?Maat
- Re: Onko kokemuksia CEF hoidosta ?Kaisamaria
- Re: Onko kokemuksia CEF hoidosta ?Syksy2013
- Re: Onko kokemuksia CEF hoidosta ?Syksy2013
- Re: Onko kokemuksia CEF hoidosta ?Kristensen