Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Unessa

Kiitos teille tsemppiviesteistä :)
Olin eilen sairaalassa,tapasin kirurgin ja syöpähoitajan,samoin nukkumatin.
Lääkäri tutki tuon vasemman rintani,kasvain on n.1cm,vieressä vielä pieni "makkara",joka ei ollut kaksi viikkoa sitten kun paksuneulanäyte otettiin.Lääkäri epäili vahvasti,että olisi tullut näytteestä,nestettä,verta tms.
No,minähän pelkään kuitenkin...2.5 vkoa vielä leikkaukseen,sitäkin jännitän..
Kirurgi oli kyllä rohkaiseva,samoin syöpähoitaja,tietenkin ovat..mutta kun pelkään,en pelkästään itseni takia,vaan lasteni..kohtaan kuolemanpelkoni nyt konkreettisesti,MS-tautikaan ei vielä aiheuttanut näin graaveja tuntemuksia.Toisaalta,lohdullista kuitenkin...että kukaan tänne ei jää lopullisesti..
Olette käyneet varmasti samoja tuntoja läpi ja taas tulee täältä samanlaisia..mutta toivon saavani taistelutahtoa nyt.Lääkäri myös pohti miksi mulla näin monta sairautta,sitähän mietin koko ajan minäkin.Mutta toisella toista ja toisella toista,on ne sairauksia tai sitten jotain muuta.
Pidän muuten rintaliivoja nykyisin öisinkin,en halua koskea rintaani,kuvottaa.Suihkussa peseydyn nopsaa,ettei vahingossakaan käsi osu tuohon pahaan.Onko tämäkään nyt normaalia,huhhuh..
Ja mikä on jyvätutkimus,siihen menen viikko ennen leikkausta??Ymmärsin,että kasvain siten merkitään että lekuri osaa poistaa oikean patin...öö? Ottais pois koko nahkapussin...kyllä mietin myös,että mokoma syöpä kyllä paikan valitsi,olemattoman roikkurinnan joka mammonkin mukaan on aika ruppana ja "tyhjää" täysi,kiitos lasten imetysten :)Alkaa jo naurattaa,hysteriaa vissiin.
Tällaisia aatoksia tänään.Olin leffassa,piristi hiukan,mutta kun yö tulee,ajatukset taas alkaa kiertää samaa,ja unissa sairastan myös.
Mutta kohtalosisaret,jaksamista teille myös *sydän*

Blackswan69 | 9.11.2013 klo 22:44:31