Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Peruukin käyttö!!
Hei!Olen 49-vuotias täti-ihminen;-) pienellä paikkakunnalla ja kuljen ilman peruukkia töissä ja kotona.
Olen yläasteen ope, työtoverit kehuivat rohkeuttani ja nuorekasta ulkonäköäni, oppilaat vain kysyivät, että miksi vaihdoin kampaustyyliä. Kerroin, että sytot vei hiukset eikä kukaan ole ihmetellyt eikä tuijotellut. Yläasteellahan hiuksia, pipoja ja pukeutumistyylejä riittää joka lähtöön - no lähinnä ehkä oppilailla.
Minulla tuli vaan sellainen olo, että aamulla kun tarvitsen ensin rintaproteesin, sitten tukipuseron turvotusten takia ja sitten kepit lonkan metarin takia, niin peruukki on jo liikaa. Jotenkin tunsin, että ei enää ole voimia pitää huolta, että peruukki pysyy paikoillaan keppien kanssa heiluessa.
Minulla on vielä ohuehko siili enkä tiedä, miltä tuntuu sitten kun on vaan ihan pelkkä nahka päässäni. Neulon kyllä ahkerasti erilaisia pipoja mahdollista tarvetta varten. Olen naureskellut, että sittenhän minua ei mikään enää erota oppilaista: pipo on päässä kuin liimattuna niin sisällä kuin ulkonakin:)))) Nojaa, ehkä ikäeromme 30v jossain saattaa näkyä.
Tosin kyllä äitini purskahti itkuun nähdessään minut tänään ensimmäistä kertaa ilman hiuksia, niin että onhan siinä peruukissa tietty puolensa.
Hyviä vointeja kaikille,
Santeri
- Peruukin käyttö!!tähtitaivas
- Re: Peruukin käyttö!!Karhutar
- Re: Peruukin käyttö!!tähtitaivas
- Re: Peruukin käyttö!!tautinen
- Re: Peruukin käyttö!!tähtitaivas
- Re: Peruukin käyttö!!tinttu
- Re: Peruukin käyttö!!Manssi
- Re: Peruukin käyttö!!lillukka
- Re: Peruukin käyttö!!santeri
- Re: Peruukin käyttö!!lillukka