Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Peruukin käyttö!!

He1!

Tuosta peruukista jokunen sana. Itse sain viimeisen syton kesäkuun lopussa ja nyt olen jo viikon verran ollut töissä ilman peruukkia. Uusi tukkani on ihanan paksu ja kiharainen. Laitoin siihen vielä tummanruskean kevytsävyn, niin näyttää tosi kivalta. Kolmisen viikkoa kävin sairasloman jälkeen peruukki päässä töissä, mutta sitten rohkaisin mieleni ja kyllä kannatti. Ei tarvitse enää hikoilla eikä pelätä, että tukka putoaa päästä. Nimittäin oma tukka on jo sen verran pitkä, että työntää peruukkia jo pois eikä istu niin napakasti kuin kaljussa.

Itsekin ajattelin, että vasta joskus joulun aikoihin voin mennä ihmistn ilmoille ilman peruukkia, mutta onneksi rohkenin luopua siitä pehkosta. Minulla on aina koko aikuisikäni ollut enemmän tai vähemmän pitkä tukka, mutta nyt tämä lyhyt look tuntuu tosi kivalta. Eipä tiedä vaikka jatkossa pitäisin tätä lyhyttä mallia.

Rohkeutta vaan siskot kaikille teille, joilla on jo jonkin verran hiuksia kasvanut sytojen jälkeen. Ei muuta kuin peruukki nurkkaan ja menoksi.

Kehäkukka:))
Kehäkukka | 6.11.2007 klo 20:58:51