Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: munasarjasyöpäpotilaat, huhuu!

Positiivisella mielellä päivä kerrallaan eteenpäin ja kohti kevättä kannattakin mennä.
Itselläni munasarjasyöpä on leikattu jo kolme kertaa, ensimmäisen kerran 14v sitten (olin silloin vajaa 30v) ja viimeksi noin 2v sitten. Viimeisellä kerralla löytyi 10 isohkoa kasvainta vatsaontelon alueella. Sytostaatteja sain silloin 3kk ajan viikottain, tästäkään huolimatta en oksentanut koko aikana kuin kaksi kertaa, joten ei sitä pahoinvointia kaikille tule. Hiukset putosivat kaikki kahdessa viikossa ja minua kuvotti 15 viikkoa putkeen, mutta mitä pienistä.
Hoidot purivat ja olen ollut jo reilun vuoden "terve" ja takaisin töissä ja voinut tosi hyvin. Kontrollikäynnit tietenkin hermostuttavat, siitä jännityksestä ei varmaan koskaan pääse eroon. Ajattelin vain rohkaista teitä tuoreen taudin kanssa taistelevia sillä, ettei se maailma ihan tähän vielä lopu, vaikka siltä välillä tuntuisikin.
Voimia kaikille

Tytteli
tytteli | 19.4.2006 klo 00:48:24