Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: valituksien teko ja toisen lääkärin mielipide, Perjantai oli TODELLA huono päivä.

Huh huh jopa oli kokemus. Kaikkien ei pitäisi ruveta olenkaan lääkäreiksi. Minulla oli vastaava kokemus anestesia lääkärin kanssa naistenklinikalla. Pelkäsin toden teolla leikkausta, koska minulla on keuhkot huonosssa kunnossa , eikä minua ollut koskaan leikattu nukutuksessa. Sain sellaisen ryöpyn niskaani, lääkäri epäili etten selviäisi nukutuksesta tai jos selviäisin saisin sen jälkeen pahan keuhkokuumeen. Leikkaukseen oli tosi kiva mennä , olin täysin paniikissa. Onneksi kerroin ennen leikkkausta jutun leikkaavalle lääkärilleni , joka oli tyrmistynyt kollegansa käytöksestä. Hän vei jutun eteenpäin. Tee ihmeessä valitus ja tutkituta pattisi uudestaaan. tuntuu, että nykyaikana potilaita saa kohdella miten sattuu, eikä potilasta kuunnella ollenkaan.

Tsemppiä t. Ulriikka
ulriikka | 27.10.2012 klo 15:51:58