Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Naisten syövät miehen kannalta

Tässä vähän omia kokemuksia.
Koen myös saaneeni parhaimman ja tärkeimmän tuen mieheltäni,eipä hänkään aina ole tunnemyllerryksissä pysynyt mukana..on enemmänkin konkreettinen käytännön ihminen.Hyvä ja turvallinen mies,jakamista on ilman sanojakin.
Muistan miten tärkeää oli kun hän ennen leikkausta sanoi,että se on sama onko "tissejä " yksi vai kaksi,ei hän niiden kanssa ole suhteeseen ruvennut!
kyllä alkutilanteen hätä yhdisti meitä,huomattiin miten tärkeitä olemme toisillemme..miten ainutkertaista elämä on.
Olen myös yrittänyt opetella säästämään häntä,siksi jaan näitä syöpäfiiliksiäni täällä.Eivät ne meidän läheisemme aina jaksa näitä juttuja kuunnella ja kannatella,kun ovat itsekin samassa veneessä.
Olen myös pohtinut nyt syksyllä tulevia kontrolleita,menisinkö yksin vai mieheni kanssa?Jotenkin tuntuu välillä,että että nämä asiat pitää kohdata yksin, olla rohkea..kun minulla se syöpä on (oli).Enpä vielä tiedä?
Mutta eihän tässä ole oikeaa tai väärää..

.
kultsikki | 21.9.2011 klo 18:03:34