Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kohdunkaulan syöpääkö ?

Heippa !
Kiitos härkä kannustavista sanoista. Niin eihän sitä pitäisi murehtia etukäteen vaan katsoa mitä tuleman pitää. Kaikki vaan tuntuu niin vaikealta, ei oikein osaa keskittyä muuhun. Onneksi lapset pitävät rutiineissa mukana ja vievät näin ajatukset muualle. Meillä olisi ulkomaanmatkakin edessä kesäkuun alussa ja pitäisi valmistautua siihenkin. Toivottavasti sen toteutumiselle ei tule estettä. Ehkä tämä on niin hankalaa juuri senkin takia ettei minulla ole ollut minkäänlaisia oireita mistään. Nyt on ainoastaan koskenut alamahaan ja selkään melko rajusti pari päivää eikä särkylääkkeistäkään tunnut hirveesti apua olevan. Kierron keskivaiheilla on ollut normaalisti kipuja muttei tässä vaiheessa.
Ihanaa härkä kun osaat itse asennoitua elämään tuolla tavoin, minulla on paljon oppimista !
äippä69 | 12.5.2007 klo 19:56:22