Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: kohdunkaulan syöpääkö ?

Heippa !

Kolposkopiassa on käyty reilu viikko sitten ja nyt odotellaan tuloksia. Koepalat otettiin ja lähetettiin patologille. Pyysin tohtoria vastaamaan niin totuudenmukaisesti ja niin hyvin kun pystyy siihen, miltä siellä näytti. Hän sanoi, ettei pahalta. Mitä lie se sitten tarkoitti ? Minulla oli tarkoitus tentata häntä kaikista mielessä pyörivistä asioista, mutta kuinka ollakkaan, olin niin peloissani etten muistanut puoliakaan mitä piti kysellä. Itse toimenpide sujui hyvin ja turhaa pelkäsin kipua, sitä ei tuntunut kuin puudutteen laittamisessa. Lääkäri on kylläkin kokenut konkari näissä asioissa. Kun minulla on se hormonikierukka, se jätettiin edeleen paikalleen, on kuulema niin nätisti siellä missä pitääkin.
Toivotaan nyt että lopputulos on hyvä, mieli ainakin on hieman levollisempi. Mukavaa lauantaita kaikille !
äippä69 | 26.5.2007 klo 10:09:00