Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Rintasyöpäepäily

ole ihan rauhassa ja odota niitä tuloksia ensin. Muistelen lukeneeni että vain yksi kymmenestä patista on pahanlaatuisia, en löytänyt lähdettä mutta kuitenkin, suurin osa on hyvänlaatuisia. Ikäisilläsi rintasyöpä on lisäksi aika harvinainen (oman ikäisillä niitä on 30-40kpl/vuosi)

Oman pahkurani löysin ihan vahingossa viime kesänä ja mamografian ja ultran jälkeen lääkäri suositteli että kannattaa poistaa jokatapauksessa. Oireita minulla ei ollut ja kuvittelin olevani turvassa ko. taudilta kun suvussa sitä ei ole ennestään ensimmäistäkään. Väsynythän olen ollut jo vuosia, mutta olen laittanut sen työuupumuksen/väsymyksen piikkiin. Pahkurani laatu varmistui pahalatuiseksi, gradus III luokan hormoninegatiiviseksi patiksi joka ei nykytietämyksen mukaan ollut levinnyt imusolmukkeisiin (tehtiin vartijaimusolmuketutkimus). Nyt kaksi ekaa stytoa takana ja yritän elää normaalia elämää käyden töissä hoitojen välillä (toimistotyötä). Lapset ovat sopeutuneet hyvin, naureskelee äidin kaljulle mutta alku hämmennyksen jälkeen ovat jo omia itsejään.

Voimia, tiedän että odottelu tuntuu pitkältä, erityisesti kun odottaa tuloksia!
Niisku34 | 21.9.2009 klo 17:19:12