Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: emätinsyöpä

Hei ja kiitos kirjeestäsi s-postiini. Ehkä meidän on kivempi vaihtaa joitakin kuulumisia sen kautta.
Syöpäsi on erilainen ja eri paikassa kuin mitä minulla oli, mutta uskon että hoidot tepsii ja pääset toipunaan.
Pidä vaan se "häntä korkealla" niinkuin lääkärisi käski, nuoremmat kun eivät tiedä vielä kaikkea. Sanoa töksäyttävät sellaista mikä jää mieleen kaihertamaan.
Minullekin yksi urologi hoki vaan, että ei ole koskaan kenelläkään tällaista nähnyt. Leikkauksessa kun omeltiin vahingossa tikkejä virtsarakkooni jonka vuoksi se repesi. Seurauksena siitä tuli taas fisteli ja pissani alkoi tulla emättimen kautta. Kertoi myös että minulle on tehty emättimen amputaatio, olin aivan pöyristynyt ja tunsin itseni sukupuolettomaksi olennoksi siinä tutkimuspöydällä maatessani...itkuksihan se meni.
Oikein aurinkoisia kevätpäiviä sinulle!
terv. Leena
pohja | 21.3.2012 klo 18:48:14