Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: emätinsyöpä
Hei! Minulla todettiin 30.01.2012 tuumori, joka myöhemmin paljastui mahdollisesti k-viruksen aiheuttamaksi emättimen pohjassa oikealla puolella. Alkoi kipuilulla ja veren vuodolla. Etäpesäkkeitä ei ole löytynyt.Olen nyt saanut kolme sytostaattihoitoa ja ensi viikolla minulla on aika sädehoidon suunnitteluun, TT-kuvaus ym.
Olen epävarma ja pelokas diagnoosinini kanssa, koska tästä löytyy niin vähän tietoa. Toisaalta olen varovaisen toiveikas ja kiitollinen, että löydettiin kuitenkin suht ajoissa.
Ensimmäinen lääkäri sairaalassa sytohoidon yhteydessä kehotti nostamaan `hännän pystyyn` ja tsemppasi, mutta viime kerralla, kun oli lääkäri vaihtunut, nuori, erikoistuva, niin, ei osannut antaa vastauksia kysymyksiini ja sanoi, ettei tällaista ole ennen osunut hänen kohdalleen.
olen 54-v, minulla avomiehen tuki ja ilo lapsenlapsista antaa voimaa..nuorin kolmesta on kohta kahden viikon ikäinen. Silti moni asia askarruttaa...olen nyt sairauslomalla heinäkuun loppuun asti.
- emätinsyöpäaneel
- Re: emätinsyöpäliisu
- Re: emätinsyöpäpohja
- Re: emätinsyöpäanni-kristiina
- Re: emätinsyöpäpohja