Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Mastopatiarinnat ja jotain vuotaa nännistä, APUA!!!!

Hei,

Minua pelottaa. Noin kaksi vuotta sitten kävin mammografiassa ja asiat oli kunnossa. Tämän jälkeen kuitenkin oireiden vuoksi pääsin rintojen ultraan, missä todettiin mastopatia. Tämän jälkeen olen ollut raskaana ja nyt vauvani on 9kk ikäinen,imettämisen lopetin jo touko-kesäkuussa eivätkä rinnat ole maitoa tihkuneet. Kävin kuukausi sitten gynellä papassa ja hän totesi jälleen tunnustelemalla, että ovat mastopatiarinnat. Sain pyynnöstäni lähetteen mammoon ja ultraan.

Jo pitkään minulla on ollut tunne, että rinnasta vuotaa jotakin. En ole vain päässyt "jäljille" kun olen sitten ajatellut, että ehkäpä pesin vauvan peppua juuri ja siksi rinnan kohdalla pieni jälki tms. Tänään sitten huomasin, että todella jotain oikeasta rinnasta on tullut kun on jälki paidassa kun ei ole rintsikoita ollut päällä. Säikähdin todella. Sain ajan mammoon ja ultraan ensi tiistaille. Jostain luin, että mastopatiarinnat voivat erittää jotain. Onko näin? Onko vuoto aina merkki syövästä? Mielestäni tämä erite on väritöntä enkä saa mitään tulemaan jos puristan nänniä.

Pelottaa!
miimu | 13.11.2009 klo 21:14:01