Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Airebra?

Minulla on niissä koko xxl ja normaali liivit ovat 95B. Olen tosi tyytyväinen istuvuuteen. Käyn kyllä ensi viikolla Hesassa Amoenassa katsomassa olisiko sielläkin jotain uutta, tarvitsen lisää tukea ja leveyttä kainalon viereen.
Kunnosta puheen ollen rapakunto on minullakin. Jaksan kävellä pari kilometriä ilman kantamuksia, pyöräilen kyllä paljon. Sain viimeisen sytostaatin viikko sitten ja nyt on kiva aloittaa kuntoutuminen. Saavutettu taso ei heti romahda, kun sytostaattihoitoa ei ole edessä.
Sain torstaina siivousvimman, kaikki sairastuvan sairastamiseen liittyvät hajut ja muistot on pesty pois. Tästä on hyvä aloittaa liikunnan lisääminen, mitä se uusi tutkimuskin kehoittaa meidän tekevän. Mulla on tavoite 10 kg pois juhannukseen. Saahan nähdä kuinka mummon käy. Karppaukseen en kyllä aio haksahtaa. Meillä on mottona, kun on perunaa tai pastaa ei ole leipää. Keiton kanssa herkutellaan vaikka tuplasti. hedelmiä ja marjoja syödään runsaasti.
Hyvää viikonloppua toivottaen Gugi53
gugi53 | 12.11.2011 klo 13:06:44