Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Airebra?
Kiitos kommenteista!Mun kohdalla oli myös kortisonista inhottavia sivuoireita, jotka tiesinkin doketakseli-hoidoista. Nyt otin 2 tbl aamulla ja 2 iltapäivällä, ja ne auttoivat pahimpaan oloon tehokkasti. Otin koko arsenaaliin käyttöön samantien, emend, primperan ja kortisoni. Mutta se närästys tuli ihan puun takaa, en ollut kuullutkaan, että sellaista olisi tässä yhteydessä. (ja tietenkin pe-la välisenä yönä...) Varsinaista oksentelua yms ei ole ollut, mutta hajut ja ylipäätänsä syöminen on vieläkin etovaa. Ja olo on ihan rätti.
Otin mieheni rennietä ja auttoi, mutta sitä ei kai sitten olisi saanut ottaa kortisonin kanssa. Somac-annos tuplattiin, kun soittelin osastolle maanantaina heti aamulla. Ja ostin toista apteeekin närästyslääkettä, jota olen nyt popsinut illalla ennakkoon.
Paketti liivejä tulossa, itseäni kiinnosti juuri tuo venyvyys ja taskut, joissa poistettavat toppaukset. Varsinaiset proteesiliivit ovat niin kalliita, että ajattelin kokeilla. Ja varmistin tvins-comilta sähköpostitse, että tuotteet saa vaihtaa/palauttaa jos on tarvetta.
Minulla on lääkäri 2 vkon kuluttua ja juttelen sitten näistä oireista siellä. Tosin mulla on aina sellainen tunne, että aika ei millään riitä kaiken selvittämiseen...varsinkin kun alkuperäinen b-lausunto ei mennyt Kelan kiemuroista läpi ja joudun anelemaan uutta lausuntoa lääkäriltä. Sairasloma oli määrätty 14.3. saakka ja nyt Kela ilmoitti että 1.2. töihin pitäisi mennä. Kesken sädehoitojen. Katsotaan miten käy!
Mukavaa päivää kaikille!
- Airebra?Aava71
- Re: Airebra?Syysnainen
- Re: Airebra?tullis
- Re: Airebra?Aava71
- Re: Airebra?gugi53
- Re: Airebra?gugi53