Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vanha konkari miettii...

Hei pelakuu !
Luulen ymmärtäväni mitä tarkoitat, ja pointtisi on hyvä. Itse olen täällä kertonut enimmäkseen hyvistä kokemuksistani rankoista hoidoista, jotka ovat kuitenkin menneet hyvin. Ja uskon vahvasti myönteisen ajattelun voimaan - vaikkei sillä ehkä tätä sairautta paranneta, on sillä varmasti valtavan iso osuus jaksamisessa.
Toisaalta tämä foorumi on juuri se (ainoa ?), jossa saa "oksentaa" pelot ulos rakaitamme rasittamatta - pelot ja pahanolon tunteet, jotka tulevat ja menevät. Täältä saa olkapään juuri niinä ahdistuksen tunteina, joita varmasti meille kaikille tulee.
Itselleni on myös tärkeää ikäänkuin valmistautua tulevaan, esim hoitoihin, joista alussa ei tiedä mitään ja jotka jännittävät; olen luonteeltani erittäin tiedonhaluinen, ja kaikki mahdollinen tieto varsinkin vertaisilta auttaa jäsentelemään omaa tilannetta - en koen siinä mitään negatiivista. Tietenkään täällä ei pidä "roikkua" liikaa, mikäli tällainen tieto ahdistaa - kukin luonteensa mukaisesti...
Minkälainen on muuten sinun tarinasi, olisi mielenkiintoista kuulla, pelakuu ?
Terkuin Pallu :)
Pallu | 6.12.2012 klo 12:55:34