Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vanha konkari miettii...
Hei kaikki!En ole aikoihin kirjoitellut tänne mutta nyt joku sai minut tulemaan näille sivuille. Olen sairastanut 13v rintasyöpää nyt vuoden luustoon levinneenä. Vertaistuki on ollut korvaamaton apu tällä matkalla.
Noihin hoitoihin kannattaa mennä positiivisin ajatuksin ,tarkoitan että ajattelee niin että syöpäsolut saa kyytiä ja paranee. Vaikeaa ja raskasta aikaa se on mutta kyllä siitä selviää. Pahoinvointiin on olemassa tehokkaita lääkkeitä itse olen kärsinyt pahoinvoinnista yms. Mutta olen saanut apua kun olen sitä vaatinut.
Kannattaa ottaa kaikki apu vastaan myös lääkkeellinen , että pääsee elämässä eteenpäin.
Toivottavasti kaikilla on osaavat hoitajat jotka auttaa ja vie asiaa eteenpäin lääkärille. Minä olen ollut onnellisessa asemassa koska olen tullut autetuksi nopeasti. Siitä kiitos hoitajille ja lääkärille. En tiedä miten minulle jatkossa käy ja saanko hoitoa enää kovin pitkälle? Kaikenlaiset ajatukset tulee mieleen.
Kaikille jotka olette nyt sairastuneet ja kamppailette pelkojenne kanssa niin tsemppiä ja häntä pystyyn vaikka hakaneulalla. Kevät tulee ja nautitaan niistä hyvistä päivistä ja koetetaan kestää huonot.
- Vanha konkari miettii...pelakuu
- Re: Vanha konkari miettii...Ninniliini
- Re: Vanha konkari miettii...Janna61
- Re: Vanha konkari miettii...eira