Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: munasarjasyöpä ja Caelyx+Karboplatin
Hei !Sain hoitoja reilun vuoden leikkauksen jälkeen, yht. 15 krt. Olin terveenä 10 kk, sitten seurattiin markkerin nousua pari kk ja aloitettiin uudestaan hoidot. Niitä 9 krt ja 3 kk:n tauko. Markkeri nousi kuitenkin ja taas hoitoputkeen.
Kysyit CT-kuvista; minulta on otettu noin 3 krt/vuosi, nyt myös MRI-kuvia 3 krt ja kahdesti vatsan ultra. Arvelen, että siksikin usein, koska pernassa ja maksassa mulla etäpesäkkeet ja niiden muutoksia voi seurata niillä. Ja aikaahan on mennyt yli 4 vuotta.
En usko, että tauti sillä uusii, että uusiutumista pelkää. Eiköhän se tule jos on tullakseen, pelkäsi tai ei. Itse en edes älynnyt/tajunnut pelätä koko uusiutumista - luulin todella olevani terve ja selvittäneeni koko jutun. Näin jälkikäteen ajatellen, se olikin parasta niin. Enpä turhia murehtinut etukäteen, kyllä tässä on nyt ollut ihan tarpeeksi aikaa surra.
Ymmärrän, että kontrollipäivät ovat varmasti henkisesti rasittavia, niistäkin on vain selvittävä. Ja mikä ihaninta, jos saa kuulla hyviä uutisia! Toivon niitä sinulle pike ja kaikille muillekin. Kyllä kaikki järjestyy ihan hyvin.
- Re: munasarjasyöpä ja Caelyx+Karboplatinamh