Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Uusiutuneen munasarjasyövän hoito

Olen seurannut sinun tautisi kulkua ja kun sairastuin viime syksynä munasarjasyöpään, niin oikein ahmin kaikki kirjoitukset, jotka koskivat samaa syöpää. Muistan, että sinun tapauksesi herätti toiveita siitä, että vaikka ei paranisikaan, niin silti voi olla monta, monta vuotta elämää edessä!
Toivon, että syöpäsi ei nyt uusisi etkä tarvisi ainakaan rankkoja hoitoja.

Minä olen nyt saanut 8 taxol-karbohoitoa ja vielä 1 edessä Juhannuksen jälkeen. Sitten 12.7. on CT-kuvaus, joka on tärkeä ja ratkaisee, kuinka minun on käynyt. 6 hoitoa ei riittänyt, vaikka koko ajan on parempaan päin mennyt. Pelkäänkin nyt, että ne muutamat pienet kasvaimet joita vielä on jäljellä, ovat loppuun asti vahvoja myrkkyjä vastaan... Silti elän toivossa ja odotan, että kaikki olisi hävinnyt! Jos hoitovaste on suotuisa, niin sitten saan uutta kokeilulääkettä (Avastin) ensi vuoden puolelle ja se luultavasti parantaa mahdollisuuksia parantua kokonaan. MUTTA jos viimeisessä kuvauksessa ei olekaan tapahtunut edistystä, niin en saa koko lääkettä lainkaan!!! Joten aika paljon on pelissä 12.7...

Onhan tämä melkoista taistelua ollut, mutta näin jälkeenpäin asioita katsottuna, olen selvinnyt aika hyvin rankoista hoidoista. Niin heikko ja uupunut kuitenkin olen ollut, että olen koko reilun puolen vuoden aikana käynyt kaupassa kokonaiset KAKSI KERTAA!!! Onneksi rakastan lukemista ja ainakin 50 kirjaa on kaluttu läpi tämän vuoden aikana :)

Toivon voimia sinulle, toiveikas, ja kikille muillekin tämän salakavalan syövän kanssa taisteleville!!

Helena
helmar | 13.6.2006 klo 22:38:24