Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Uusiutuneen munasarjasyövän hoito
Kiitos kommenteistasi, vaikka et tähän minun tilanteeseeni pystynytkään vastaamaan. Tosiaan minulla on jo 9 vuotta sairastamista takana ja pääosa ajasta on kuitenkin ollut ihan hyvää täyttä elämää. En ole sytostaateista saanut mitään pysyviä oireita vaan olen kestänyt ne tähän asti suhteellisen hyvin. Ainoastan karboplatinille olen herkistynyt niin, että sitä ei allergisen reaktion vuoksi todennäköisesti voida enää antaa. Eli yksi sytostaatti on pelistä poissa, mutta uusia toivottavasti ehtii tulla. Olen kiinnostuneena seurannut tuota Avastin juttua, muistelen että kuulin siitä ensimmäisen kerran juuri sinun kirjoittamanasi. Sehän on kaiketi vielä kokeilussa, niin että ei ole käytössä joka puolella? Aion kyllä kysyä siitä kun/jos hoitoihin joudun. Harmi, täytyisi varmaan muuttaa yliopistosairaalan alueelle, jotta kaikki mahdollisuudet saisi käyttöön.Toivottavasti sinulla kuvausten tulokset ovat hyvät ja pääset sitten kokeilemaan vielä tuota uutta ainetta! Kyllä täydellinen paraneminen ilman muuta tämän kroonisen taudin voittaa. Mutta kuten sanottu tämän taudin kanssa voi silti elää monta vuotta, en minäkään vielä aio luovuttaa.
Tsemppiä kaikille syövän kanssa taisteleville!
- Uusiutuneen munasarjasyövän hoitotoiveikas
- Re: Uusiutuneen munasarjasyövän hoitotoiveikas