Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Neulastan sivuoireita vai syöpä selkäytimessä?

hei

minä olen just se jolla on niin paha piikkikammo!!!!
minulla oli viimemaanantaina sydäntutkimus toisen kerra (herceptin voi aiheuttaa pysyvän sydänvaurion)eka kerralla kanyylin ja väriaineen laitto ei tehnyt mitään mutta viimekerralla lähti taju kokonaan, en tiedä olinko sitten siitä piikistä taas niin kauhuissaan vaan johtuko väriaineesta.
kyllä tämä piikittäminen jo alkaa tosissaan rassaamaan jo siksikin kun kädet ja käsivarret alkaa näyttämään kuin olisin narkkari, kammottavat mustelmat tulee aina vaikka suonet on näkyvillä.toivonmukaan ei enää piikkejä 20:ntä enempää tähän tautiin.
kuitenkin, jos tällä konstilla tämä tauti onnistutaan nujertamaan otan kaikki piikit kaikesta huolimatta ilolla vastaan vaikka taju menisi, eihän siihen piikkiin kuole mutta tähän tautiin hoitamattomana varmasti.

tuleeko jollakin muullakin välillä uskonpuute hoitoihin ja selviämiseen, mulla se on vaivannut nyt muutaman päivän.
luin varmaan liikaa tietoa her-2:sta netistä.

en tiedä, pitäs varmaan ottaa taas itseä niskasta kiinni ja ryhdistäytyä.

hyvää viikonloppua kaikille !
karin
karin | 5.8.2006 klo 23:02:16