Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Neulastan sivuoireita vai syöpä selkäytimessä?

Hei!
Tietääkseni Neulastan ja Neupogenin tarpeen ratkaisee se kuinka alas leukosyytit ja neutrofiilit on menny hoidon jälkeen.Kaikki sytothan laskee just kyseisiä arvoja,toisilla enemmän toisilla vähemmän.Mulla kun hoidot tulee 2 viikon väleinen ja vielä joka toisella kerralla kahtena päivänä peräkkäin,niin arvot menee niin alas että hoitoon tulisi aina viikon tauko.Siksi piiskataan arvot ylös et saatais vietyä hoitokonsepti aikataulussa läpi.
Mulla kans piikki kammo ja sen takia Neulasta oli siinä mielssä parempi kun se oli ns. kynämalli ni piikkiä ei nähny.Nyt olen hionu taktiikan näihin peruspiikkeihin:ensin ilmat pois ruiskusta,sitten vatsanahasta kiinni ja puhdiatus,sitten piikki oikeaas kohtaan ja sopivaan pistokulmaan ja pään kääntö muualle ja pisto.Oikeesti se ei tunnu yhtään mutta kun vika on korvien välissä ni se on siellä.Olitko se sinä jossain muussa ketjussa kun kerroit menneesi "sängyn alle huutamaan" kun piti pistää.Niin paha tämä ongelma mulla sentään ole.
Mirja
Mirja | 5.8.2006 klo 08:49:39