Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Patologin tulokset

Olin kuulemassa 14.7. kirurgian polilla patologin tulokset. Onko jollain muulla ollut suunnilleen samat tulokset:Gradus II,koko 1,9 cm, 2 vartijaimusolmuketta, joissa ei ollut kasvainsolukkoa, ER ja Pr positiiviset (mitähän meinaa luvut 10-100) kummankin perässä??. Ki-67 luku on 6 (matala/kohtalainen) ja Her2(0-3)negatiivinen 0!
Minulla oli siis vasemman rinnan koko poisto ja nyt ei kuulemma tulisi sädehoitoa ollenkaan? Ensi torstaina saan tietää onkologin luona, että kuinka on sytojen kanssa, Leikannut lääkäri oli mielsetäni vähän sitä mieltä, että ei välttämättää sytojakaan, mutta onkologin päätökseen pitää voida luottaa! 5 vuoden lääkitys kuitenkin on tulossa. Mitä tapahtuu siellä onkologin luona ensimmäisellä kerralla? Minulla on lähete labraan pari päivää aiemmin, ja silloin otetaan kokeet: P -CA 15-3, B -PVK+T ja P -Hitachi, tietääkö kukaan mitä noista tutkitaan??
Sitähän se oli | 16.7.2008 klo 13:24:02