Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Vihdoinkin rantaan!
Lämpimät kiitokset myötäilosta vielä kaikille. On ollut jotenkin huojentunut olo, toivottavasti tämä euforia kestää.Soitin äsken töihin, puolentoista viikon päästä pitäisi raahautua sinne, huoh. No, kahden viikon jälkeen on jo heti ensimmäinen lomaviikko ja sovittiin, että teen sitten vaikka vähän lyhyempää päivää, jos kovasti väsyttää. Aika oravanpyörältä kuulostaa tuo työhönpaluu heti kättelyssä :(
Sain vain sellaisen kuvan, että mun sijaiseni siirtyy heti johonkin muualle, kääk! Eli kuvitteleeko se mun pomoni, että olen heti täydessä iskukunnossa?? Aion tilata työfysioterapeutin katsomaan työpisteeni, ettei tuo käsi ala heti renata. Jotenkin tuli sellainen tunne, että mikään ei ole muuttunut 9 kuukauden aikana.
Mukava kuulla, että muutkin on kuitenkin jaksaneet ja selvinneet töistään, mutta vastahan mulla viime viikolla loppui sädehoito. Iho on vielä ruvella ja väsyttää.
No, koitan olla stressaamatta etukäteen ja nautin näistä viimeisistä sairauslomapäivistä. Aurinkokin paistaa kauniisti, joten alanpa sytyttelemään sitä nuotiota :)
- Vihdoinkin rantaan!kevätmieli
- Re: Vihdoinkin rantaan!meikku
- Re: Vihdoinkin rantaan!peevikki
- Re: Vihdoinkin rantaan!santeri
- Re: Vihdoinkin rantaan!kevätmieli
- Re: Vihdoinkin rantaan!kevätmieli
- Re: Vihdoinkin rantaan!liikkeelle
- Re: Vihdoinkin rantaan!Karhutar
- Re: Vihdoinkin rantaan!lillukka
- Re: Vihdoinkin rantaan!hannakaija
- Re: Vihdoinkin rantaan!MeriTuuli
- Re: Vihdoinkin rantaan!Lotteliini