Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.

Naisten syövät

Re: Vihdoinkin rantaan!

Onnittelut ja halit Kevätmielelle rantautumisesta!!
Toivottavasti olosi on vähän kevytmielinenkin jo!
Toista viikkoa painan töissä ja olen pärjännytmielestäni aika hyvin,vaikka olin ihan varma etten selviä näillä aivoilla enää mistään.Kummasti ne työasiat on pysynyt mielssä ainakin työpäivän ajan!Ja voipi olla onni,jos eivät enää tule kotiin asti,jos ei muista niitä...
Mukavaa on ollut työssä,alkuun tahti kevyempää enkä kyllä jaksaisikaan täyttä höyryä.Lisäksi en enää kyllä aio tehdäkään ylipitkiä päiviä kuten ennen,jos vain voin välttyä siltä.
Efexor on auttanut relaamaan enemmän,hikoilu on vähentynyt,mutta yöunet huonontuvat nyt muuten.Tänään olin tosi huonon yön jälkeen(varmaan yli 10 WC-käyntiä (juomaan ja sitten pisalle taas..)ihan Zombina aamulla,mutta selvisin päivästä,yes!!
Viime viikolla kyllä menin loppuviikosta nukkumaan klo 19,kun olin ihan puhki.

Mutta tsemppiä Kevätmielelle ja muille töihin palaaville,kyllä se siitä!!Eikä ole kerennyt enää miettiä uusiiko vaiko ei,mikä hyvä asia.Selviät varmaan töistäsi,kun minäkin selvisin näillä aivoilla!

Terveiset kaikille muillekin tutuille linjoilla!!
Terveisin väsynyt,mutta (aika) onnellinen tautinen
tautinen | 19.9.2007 klo 19:02:03