Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Väsyttää...
Onko kukaan muu ihan tööt sytöjen aikana? Musta tuntuu, että olen ihan kuoleman väsynyt.Sain vielä eilen tietää, että asunto, jossa asumme on irtisanottu (minulla oli määräaikainen työsuhde ja työsuhdeasunto) ja tällä hetkellä äippärillä ja tarkoitus oli tehdä muutama päivä kuussa äíppärin aikana töitä, jotta voimme pitää asunnon, olen siis ammatiltani hoitaja, mutta nyt kun olen sairas en jaksa/pysty tekemään edes sitä muutamaa päivää ja sillä seurauksella saamme kenkää tästä kodista. Tällä alueella missä asumme ei ole paljon isoja asuntoja (meitä 2 aikuista ja 4 lasta) ja vaikeasti kehitysvammaisen tyttäremme vuoksi ei ole suositeltavaa muuttaa pois alueelta, joka on hänelle tuttu, se olisi haitallista kehityksen kannalta.
Mä olen kyllä todella kiitollinen Helsingin kaupungille..eipä tarvitse tehdä hoitsun töitä sinne enää koskaan tämän tikin jälkeen..ei auta syyt, että olen syöpäsairas vaan tällainen on kaupungin valtuuston päätös...
- Väsyttää...Karelia
- Re: Väsyttää...ellinoora
- Re: Väsyttää...Karhutar