Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Väsyttää...
Hei!Minä sain kolme kertaa Taxoa ja 3 kertaa CEF-hoitoja, ja olin jokaisen hoidon jälkeen tosi väsynyt. Jokainen kerta oli vähän erilainen, mutta aina meni muutama päivä ihan sängyn pohjalla. ja vielä monta päivää sen jälkeen aivan voimaton olo, ja aamulla jo toivoi, että tulisi ilta, että voisi mennä nukkumaan. Olen kovasti ihmetellytkin, kun täällä kirjoittelee useampiakin, jotka ovat olleet sairaslomalla pari päivää ja sitten aina nämä hoitojen välit töissä. Me olemme kai niin erilaisia, itse en olisi voinut kuvitella tekeväni töitä, kun en pystynyt edes kotihommia tekemään.
Nyt on 3 viikkoa viimeisestä hoidosta, ja olo on viikon verran ollut jo aika hyvä. Voimat ovat vieläkin vähissä, mutta yritän lisätä liikkumista ym. pikku hiljaa, niin kyllä ne siitä sitten palautuvat.
Ikävä, jos nyt sairauden aikana joudut vielä muuttohommiin.
t. Ellinoora
- Väsyttää...Karelia
- Re: Väsyttää...ellinoora
- Re: Väsyttää...Karhutar