Tämä on keskustelufoorumin arkisto, jonne on koottu keskustelut Syöpäjärjestöjen vanhoilta verkkosivuilta. Keskustelujen viestejä voi lukea, mutta viestejä ei pysty kirjoittamaan.Siirry uudelle keskustelufoorumille.
Naisten syövät
Re: Hoidot edessä ym.
Tervehdys kanssakulkijat,Tänään kävin ensimmäisen kerran onkologin vastaanotolla ja kuulin syyt miksi minulle tulee sitten 3 x taxo ja 3 x cef. Ja sitten sädetykset+hormonit päälle. Tunnin verran juttelin lääkärin kanssa ja sitten menin sairaanhoitajan luoksen, joka kertoi päiväosaston toiminnasta. Hoitoni alkavat 15.8. Tämän jälkeen menin labrakokeisiin sekä sydänfilmiin. Huomenna on vuorossa kokovartalon tietokonetomografia ja ylihuomenna luuston gammakuvaus. Vähän nyt juoksutetaan, mutta ei haittaa, olen kesälomalla ja kerkiän vielä pakata 6.8. alkavaa Kreikan matkaani varten.
Monilta on ilmeisesi otettu nämä samat kokeet ja kuvat kuin minultakin. Kuulunevat "taudin kuvaan".
Huh, pian olen minäkin putkessa ja alkamassa souteluani vastarannalle. Toivon sydämestäni, ettei matkasta tule kovin rankkaa.
usva
- Hoidot edessä ym.eevis
- Re: Hoidot edessä ym.helmikuu
- Re: Hoidot edessä ym.Sipriina
- Re: Hoidot edessä ym.Lotteliini
- Re: Hoidot edessä ym.hannakaija
- Re: Hoidot edessä ym.mummo46
- Re: Hoidot edessä ym.Sartsa
- Re: Hoidot edessä ym.usva